HTML

titkomvilaga

csajos sztorik

Friss topikok

  • petitchou: Amire én rájöttem: 22-24 éves koromban sokkal inkább el tudtam képzelni magam feleségként vagy cs... (2009.08.06. 10:56) A mosópor illata
  • petitchou: A tartós tej téma nekem is mindig felmerül, mármint hogy mi a normális. Nekem előző futó párkapcso... (2009.08.06. 10:37) tartós tej
  • nagytitok: nekünk fordított a helyzet, és ezt szóvá is teszik.. azaz nálunk pasi nyomulás ezerrel szex téren,... (2009.07.17. 12:12) Nyesz - tartós tej II.
  • Csancsi: De mi van, ha nem csak a filmekben? én pl egy időben totál meg voltam győződve róla, hogy végülis ... (2009.03.30. 21:30) Nosztalgia
  • Csancsi: Féltékenység: szerintem egy egészséges féltékenység mindig kell, persze kérdés, hogy ki mit tart e... (2009.03.30. 21:27) féltékenység

Linkblog

Főhősök

2009.01.04. 15:05 nagytitok

Történeteim főhősei nagyjából ezek az emberek lesznek. Csajok a Boszitanyáról, és túl, kurtafarkú malacokkal. És ez nem mese...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagomtitka.blog.hu/api/trackback/id/tr31856996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelletteznekem 2009.01.04. 17:06:25

Asszem ehhez, mint a hetesfogat egyik főszereplőjének, nekem is hozzá kell szólnom.
Fura, hogy olvasom a jellemzésem, és nem borulok ki. ( a többiek majd nyilatkozzanak magul) Ez van, ilyen vagyok. Sok benne a pozitív, kis negatívummal. Az meg a kilókra vonatkozott. Általában olyan pasikba botlom bele, akik szeretik, ha van mibe kapaszkodni.
Bár ezt lehet, hogy csak megnyugtatásul mondják a helyes kis úszógumim láttán.
Tudom, hogy ez senkit nem érdekel, de újév van, és már csináltam 300 felülést, amit abba sem kívánok hagyni, mint úszógumi-eltüntető tevékenységet.
Egyébként a blog írójának gratula, az esetlegesen ebből megjelenő bestseller bevételének bizonyos százalékára már most jelezném igényem:))

SziromKa 2009.01.08. 11:44:28

Ez mind szép és jó, de mikor olvashatunk arról, hogy milyen mocskos-vicces-sírós-utálkozós-szeretős sztorik vannak a háttérben...
Azért mégiscsak kb 123éve gazdagabb az ország ezzel a kis csapattal....
süti beállítások módosítása