HTML

titkomvilaga

csajos sztorik

Friss topikok

  • petitchou: Amire én rájöttem: 22-24 éves koromban sokkal inkább el tudtam képzelni magam feleségként vagy cs... (2009.08.06. 10:56) A mosópor illata
  • petitchou: A tartós tej téma nekem is mindig felmerül, mármint hogy mi a normális. Nekem előző futó párkapcso... (2009.08.06. 10:37) tartós tej
  • nagytitok: nekünk fordított a helyzet, és ezt szóvá is teszik.. azaz nálunk pasi nyomulás ezerrel szex téren,... (2009.07.17. 12:12) Nyesz - tartós tej II.
  • Csancsi: De mi van, ha nem csak a filmekben? én pl egy időben totál meg voltam győződve róla, hogy végülis ... (2009.03.30. 21:30) Nosztalgia
  • Csancsi: Féltékenység: szerintem egy egészséges féltékenység mindig kell, persze kérdés, hogy ki mit tart e... (2009.03.30. 21:27) féltékenység

Linkblog

Tiltott gyümölcs

2009.01.11. 14:48 nagytitok

Ugye alap, hogy házi állatokra nem lövöldözünk. Ehhez képest szépen összegezve, a BigFünf leszarta e nemes szabályt. Zsó például férjet fogott munkahelyén, Nyeszter együtt élt egy ideig kollegájával, Kaszi pedig egyenesen egyik főnökét lőtte le. Én az enyhe fokozatú flörtöknél, rövid kalandoknál ragattam le. Ancsi is szemezget szexi főnökével. Szóval ha már mindenki így benne van, akkor várom a véleményeket, kommenteket, hogy miért is jó a munkahelyi szerelem? Miért kell ez nekünk? És mi van akkor, ha vége van?

Mostani vallomásom, állapotom: Van egy szerkesztő, akinek totálisan belezúgtam agyába. Szellemileg totál felizgat és felspanol. Ezért szeretek mindennap bejárni és bizonyítani. Ha vele dolgozom, akkor sokkal jobban megy minden. De abszolult plátói a dolog, hiszen család, gyerekek és egyébként is kollega... Persze tudom, hogy ő is vibrál, amikor a közelében vagyok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagomtitka.blog.hu/api/trackback/id/tr64870879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelletteznekem 2009.01.11. 20:18:27

Munkahelyről nem. És helyesbítenem kell, Zsóék is őgy amradtak együtt, hogy nem egy maradt a munkahelyük.
Szerintem nem lehet normális kapcsolatot fenntartani, ha a pasid 3 szobával vagy egy fél emelettel van arrébb.
El tudjátok képzelni azt a cikit, hogy reggel előadod a nbagy hisztit, mert ... mittomén, id mindenki találjon ki valamit, ami miatt hisztizni szokott... és elviharzol otthonról.
Majd nagyduzzgova kimész a céges konyhába kávéért és persze Ő is ott áll... áhhh kell ez tudod kinek... NEM jó.
Plátóian belezavarodni családos szerkesztőbe ér, de dugni vele nem!
Főnököt is ér kiszemelni és felszedni, amennyiben ösztöndíj miatt azonnali hatállyal távozunk az érintett cégtől.
De csak úgy simán összejönni valakivel, aki abban ugyanazon ház, ugyanazon emeletén keresi a betevőre valót reggel 9től este6ig... hát gyerekek, ahhoz másbó' kellett vóna faragódjak...

Csancsi 2009.01.11. 23:53:28

Mi az, hogy simán összejönni?? Ha, nem csal az emlékezetem veled is előfordult :)

kelletteznekem 2009.01.12. 09:52:33

Jóvanna, tudom én. CSak úgy értettem, hogy már tapasztalatból beszélek.
(utólag visszaolvasva tényleg úgy jön le, mintha én ilyet soha nem tennék / tettem volna...)
Szóval tapasztalatból mondom, hogy nem jó.
csak mielőtt Csancsi után mindenki letámad.

Zsöpá 2009.01.12. 16:04:52

Csak annyit szeretnek meg megemliteni, hogy en a Peterrel akkor jottem ossze, amikor o mar nem dolgozott itt. Szoval nem volt az igazi hazi nyul. csak felig.
süti beállítások módosítása